FANDOM

15. 4. 2013

Začínáme v kryptě. Smeták se ocitl v podzemí, ze kterého se nemohl dostat. Najednou se propadl strop a spadl tam SedliZuzka, Bezejmenný  a Bohumil Kornel . Ti všichni byli na cestě do Fučína a ukryli se před písečnou bouří do jeskyně nad kryptou. Bambi byl v kryptě kvůli tomu, že tam údajně Veselín kdysi přespal.

Našli jsme několik testovacích komor. Dveře a další věci se otevírají pomocí jednoduchých hádanek. Našli jsme golema, který mluvil několika různými jazyky. Chtěl po nás vědět naší rasu. Dal nám vybrat obtížnost testu. Bezejmenný test porazil (opice, obtížnost lehká). Bohumil Kornel (rasa “prosím”, IQ 167, obtížnost nemožná) bojoval proti golemovi a prohrál (usnul). Bambi (člověk, lehká) “bojoval” proti robotickému psovi a vyhrál. Smetákq (člověk, lehká) taky “bojoval” proti robotickému psovi. Zuzka (trpaslík, těžká) a Sedli (trpaslík, střední) bojovali proti golemovi, který simuloval trolla. Sedli našel v golemovi krystal, který ho poháněl. Golem se vypnul.

Našli jsme portál. Nechtěli jsme do něj jít, protože Bezejmenný chce do Fučína a Bambi chce najít místo, kde Veselín kdysi nocoval. Proto jsme zůstali v podzemí a jdeme do dalších místností. Našli jsme zabarikádovanou mříž. Odstranili jsme barikádu a dostali jsme se do chodby, kde je pět nemrtvých.

1. 5. 2013

Zombie jsou porostlé nějakou kytkou (Nekrolipán). Jakmile na ni dopadlo světlo, tak zežloutla, vystřelil z ní šlahoun a přitáhl naši lampu. Bambi rozmetal jeden šlahoun kyjem, což způsobilo smrt jednoho nemrtvého. Čtyři další šlahouny začali požírat tohoto nemrtvého a dělají u toho těžko popsatelné zvuky. Bezejmenný rozbil dýkou lamou, olej začal hořet na rostlině.

Družina se vykašlala na rostliny, za posledními neotevřenými dveřmi byl zával. Postavy vyšplhaly po laně do jeskyně a vyrazily do Fučína.

Bezejmenný vyrazil k Čadovým čadičům, kde se dozvěděl, že se nesmí vrátit do Brolu a že bude pracovat pro Čadiče. V hospodě jsme se dozvěděli možné questy (viz článek Fučín). Nechali jsme se najmout jako ochranka karavany. Pak jsme obešli rodiny ve Fučíně.

Rodina Cajzlova: Je tam malý chlapeček, který chce být hrdinou. Jeho maminka je pěkná a vypadá, že by mohla být vděčná. Máme za úkol najít nájezdníky a přemluvit je, aby chodili do hospody. Máme za úkol dotáhnout šéfa nájezdníků. Dostaneme 10 fazolí celkem.

Rodina Beránkova: Otevřel asi 90-ti letý chlápek s kopím, mečem a plátovou zbrojí. Má pás s výbušninami. Je to starý dobrodruh. Chce najít sídlo nájezdníků. Dá nám za ně tři bomby.

Rodina Adámkova: Nějaký chlap. Cílem je dovést nájezdníky do Fučína a tam je oddělat. Můžeme si nechat jejich věci. Kromě toho dostaneme od Adámka 1 fazoli za 1 mrtvého.

Další den ráno: Přijela karavana, pět vozů tažených deseti velbloudy. Někdo jí cestou do Fučína přepadl. Přežili jen tři lidi + jeden šéf karavany. Karavanu napadly nekrolipány.

Podepsali jsme smlouvu (5 fazolí na den + 1 předem jako rizikový příplatek + obvyklá výbava).