FANDOM

Vítězná planinaEditovat

Vítězná palnina je místo historické události, kde byl podle legend "vyřešen" odvěký souboj mezi Temnotou a Světlem.

Zde je podle legend vystavěn obrovský pomník připomínající dávné vítězství. Nikdo však už neví kde ona planina leží. 

Dávná historieEditovat

Legendy hovoří o velké bitvě mezi Armádou temných a Armádou světel. Armáda světel díky strategickému zvolení denní doby a otevřeného prostoru, po krvavé řeži Armádu temných zcela rozdrtila. Od té doby se šíří skazky o nejrůznějších hrdinných bojovnících, kteří stáli na vítězné straně.

Těsně po vítězství se pomník stal v podstatě turistickým místem. Obyčejní lidé se zde dívali na rituály čítající tisíce  Rytířů světla jak jsou přijímáni a povyšováni za své zásluhy. V tomto období zde byl údajně uložen mocný artefakt.

Také se traduje, že odtud z mohutné pukliny v zemi vylezli monstra a nemrtví druhé vlny. Není to nijak potvrzená zpráva, ale také se nikde nenachází žádný jiný údaj.

Bližší historieEditovat

V současné době se o Vítězné planině mluví jen jako o bájném místě, kde je na stále ještě neporušeném svatém místě poblíž pomníku zachován bájný artefakt, který by mohl pomoci v boji proti silám temnoty. Samotný pomník má prý moc ochránit před silami temnoty téměř khokoliv.

Většina Rytířů světla pátrá právě po výše zmíněmém pomníku a jsou ochotni podstoupit cokoli, jen aby získali alespoň nějaké informace o poloze Vítězné planiny.

Místní informace (co ví lidé žijící v blízkosti)Editovat

Vitezna planina

Vítězná planina. Kdysi honosné místo.Nyní díra v zemi kolem které jsou nez zbořeniště připomínající zašlou slávu (a osady goblinoidních ras)

Ve skutečnosti je v okolí velké pustiny velmi velká koncentrace goblinoidních ras a jediná trochu bezpečná cesta k pomníku je pomocí staré trpasličí železnice.

Skřeti a goblini nejspíš došli názoru, že porážení mocných mechanických ochránců železniční stanice nemá cenu a mohou si svůj tábor rozšířit kterýmkoliv jiným směrem. Proto jsou trpasličí železniční stanice téměř neporušené. Jedna z nich je poměrně blízko staré katedrály a onoho bájného monolitu.

Mapa Vítězné planiny v plné velikosti