FANDOM

Založení: před -1000 ZR

Aktuální velitel: neznámý (bude doplněn?)

HierarchieEditovat

Momentálně jsou Rytíři světla roztroušení a neorganizovaní. Z pradávných dob jim však zůstává struktura. Rozdělná do dvou větví - vojenská a kněžská.

Vojenská větevEditovat

  1. Panoš
  2. Kopí světla
  3. Štít světla
  4. Voják světla
  5. Rytíř světla

Kněžská větevEditovat

  1. Zaslíbený
  2. Zasvěcený
  3. Posvěcený
  4. Slovo světla
  5. Hlas světla

K postupu na vyšší kategorii je vždy třeba vyhledat alespoň dva příslušníky vyšší kasty (z každé větve jednoho), povědět o své cestě světla a oddanosti a splnit zadaný úkol, který pomůže vymýtit temnotu. Povýšení je zakončeno rituálem.

Pro postup do nejvyšší kasty je třeba svolat sněm, na který se sjede alespoň 10 nejvyšších představených a vykoná se větší výprava na oslavu světla a potření temnoty.

Dříve bylo kast v každé větvi 10, nyní však byly zredukovány pouze na nižší, neboť řád již delší dobu upadá a horní vrstvy v podstatě vymřely aniž by předaly následnictví.

Cíle a chováníEditovat

Člen řádu by měl vždy pomáhat obyčejným lidem a potírat stvůry temnoty a její přisluhovače. Mnohdy se však setkávají s nepochopením, neboť jsou považováni za idealistické blázny či snad přímo obviňováni za pozvednutí druhého slunce.

Největším cílem je momentálně obnova řádu, nalezení starých textů aby bylo možno opět zrekonstruovat vyšší pozice řádu nebo jej celý přebudovat aby odpovídal moderní době.

Dále se pak různé malé skupiny snaží verbovat vhodné jedince a rozšiřovat řady, případě hledat podobné roztroušené skupiny a nějakým způsobem je sdružovat.