FANDOM

Neque porro quisquam dolorem ipsum quia adipisciEditovat

neboli hovorově Fazole

Tato magická rostlina byla vyšlechtěna za účelem odvrácení hrozby vymření populace kvůli žízni. Tento cíl částečně splnila a stále ještě plní. Navíc se stala novodobým platidlem, protože není nic šikovnějšího než denní dávka vody šikovně schovaná v bobuli velikosti ... inu fazole.

Z podobnosti s fazolí a jistou částí ženského ústrojí, vzniklo rčení dodnes používané prostitutkami střední třídy "za fazoli mi můžeš skočit na fazoli"

Tuto rostlinu je nutné pěstovat poblíž podzemního vodního zdroje. Pěstování u povrchové vody, v květináči nebo jiných umělých podmínkách se nikdy nezdařilo neznámo proč. Ideální lokací pro pěstování Fazole tedy je místo, kde Magické potrubí vychází z podzemí (nebo kde do něj vchází, záleží na vašem úhlu pohledu)

Boby je možné sklízet jednou měsíčně a na jedné rostlině se urodí téměř dvacet bobulí. Pokud je tedy jediným majitelovým zdrojem vody, je třeba mít alespoň pár rostlin. Pokud je někde seženete, neměl by to být problém. Jsou známa místa, kde kolem jednoho potrubí bylo pěstováno až třicet rostlin.

Téměř neznámým faktem je, že rostlina má ve skutečnosti devět pohlaví. Rozmnožovací pyl, šťávu a boby (tři odrůdy od každého) vypustí daná rostlina vždy jednou do roka přesně první den daného měsíce.

Ve svitci vyletí sameččí pyl, v sušenci vypustí samička šťávu a v jasněnci spojovník splodí dětské boby.

V pálenci vyletí samiččí pyl, v hořenci spojovník vypustí šťávu a v žárci sameček splodí dětské boby.

Ve výpalu vypustí spojovník pyl, když je žhnuc, sameček vypustí šťávu a prvního šeřence splodí samička dětské boby.

K rozmnožení rostliny je třeba dopravit libovolným způsobem vždy v den kdy jsou splozeny dětské boby (poznají se podle trojnásobné velikosti a obsahu tekutin ale vyroste jich pouze polovina) pyl a šťávu z předchozích dvou měsíců. Pak teprve může z bobů vyklíčit nová rostlina.

Traduje se, že pokud by někdo uchoval pyl, šťávu a boby z celého roku v neporušeném stavu až do prvního   šeřence, vzniknou z takovýchto bobů trojpohlavní rostliny, které se budou moci samy se sebou rozmnožovat každý měsíc.