FANDOM

Bambidel, známý též jako Bambi, je člověk z malé oázy v poušti. Je poměrně mladý, velmi naivní. Chce být slavným válečníkem. Fanaticky adoruje temného válečníka Veselína . Je ochoten jít kamkoli, pokud je přesvědčen, že tam kdysi Veselín byl. Koupí cokoli, co má nějakou spojitost s Veselínem. Jeho životním cílem je s Veselínem se setkat.

Dětství

Bambi se narodil v malé oáze v poušti. Jeho rodiče jsou rolníci, v potu tváře obdělávají datlová políčka. V době odchodu z oázy měl pět bratrů a dvě sestry, ale děti poměrně často umírají. Do vínku dostal od rodičů základní dovednosti rolníka: Tohle je motyka, drží se takhle.

Znalosti o vnějším světě získal především z pohádek a příběhů. Už stačil zjistit, že řada z nich je smylšená.

Dospělost

Svůj kmen opustil před nějakou dobou, protože tamní život mu připadal nudný. Historky o Veselínovi, který prý kdysi kmen zachránil před nájezdem nemrtvých, ho natolik strhly, že se rozhodl zasvětit život jeho následování. Nějakou dobu se potuloval v poušti, pracoval i jako doprovod kupeckých karavan.

Dovednosti

Bambi neumí číst ani hovořit cizími jazyky. Trochu se naučil zacházet s kyjem.

Osobnost

Je velmi naivní a nesnáší, když někdo pomlouvá Veselína. Lidi, kteří Veselína neznají, obvykle obtěžuje příběhy o jeho skvělých činnech. Nejšťastnější je ve chvíli, kdy někoho jeho vyprávění zajímá.

Má dost zkreslené představy o hrdinství. Myslí si, že hrdinové nemají žádné charakterové vady.

Je poměrně mírumilovný, člověka by úmyslně nezabil ani v sebeobraně, spíše by se ho pokusil odzbrojit nebo omráčit. Ještě nikoho nezabil.

Názory

Bambi přebral mnoho názorů od svého hrdiny Veselína.

Nemá rád elfy a Rytíře světla. O ostatních skupinách buď příliš mnoho neví, nebo na ně nemá žádný zvláštní názor.

Pokud jde o základní konflikt, uvědomuje si, že lidé kdysi žili lépe, ale nespojuje to nijak se vznikem druhého slunce.

Má tendenci zastávat se prostých lidí, jako jsou jeho rodiče a členové jeho kmene. Myslí si, že správný hrdina by měl takovým lidem usnadňovat život.

Pokud jde o náboženský život, stejně jako jeho rodiče věří, že duchové předků žijí po smrti nadále s jeho kmenem. Věří, že před smrtí se musí do své oázy vrátit, aby vykonal příslušné obřady. Nosí s sebou několik malých hliněných sošek významných předků jeho kmene, kteří vykonali velké věci.